Reklamácie
Pre všetky výrobky zakúpené v obchode platia podmienky, ktoré Vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.
Krok za krokom – ako reklamovať výrobok?
- Reklamačný formulár – vytlačte a dôkladne vyplňte. Reklamáciu bez priloženého formulára alebo s nesprávne vyplneným dokladom nebudeme bohužiaľ môcť uznať.
- Pokiaľ nemáte možnosť vytlačenia reklamačného formulára, môžete taký formulár vypísať podľa vzoru aj ručne.
- Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu:
Comfort Gastro s. r. o.
Vazovova 7
811 07 Bratislava
Slovensko
s poznámkou „REKLAMÁCIA“
- Zabalený tovar spolu s formulárom podajte na pošte ako „Balík na adresu“.
- Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
- V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) – vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.
Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s doporučením. Neposielajte nám zásielky na dobierku – nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.
V prípade akýchkoľvek otázok sme Vám k dispozícii tel. čísle +421 905 976 914 alebo nám môžete napísať na našom kontaktnom formulári: https://kavalatosteria.sk/pages/contact.
Reklamačný formulár na stiahnutie: